Maak direct een afspraak!   0492 78 41 92
Mijn Financiële Wooncoach
Nieuws

Algemene informatie / Update corona, betaalpauze.

  • Mark Sanders
  • 324 Views
  • 0 Comment
  • bereikbaarheid . betaalpauze . corona protocol . De Financiële wooncoach .

Beste relatie,

Op dit moment zijn het bijzondere tijden in de wereld. Wij spreken de wens uit dat iedereen gezond blijft. En, mocht je toch getroffen worden door het corona virus, dat je daar goed van hersteld. En natuurlijk wensen wij iedereen sterkte die, ondanks alle goede inzet van de artsen en verpleegkundigen, onverhoopt iemand verliest.

Betaalpauze
Graag willen wij je informeren over een aantal zaken rondom jouw financiële zaken, in relatie tot het coronavirus. Mocht je, door een korte of langere tijd, in de problemen komen met het betalen van de hypotheek, aarzel dan niet en neem direct contact met ons op. Samen kunnen we dan kijken of jouw geldverstrekker meewerkt aan een tijdelijke betaalpauze van 3 maanden.
Een aantal banken hebben hierover reeds hun beleid kenbaar gemaakt te weten;
ABN AMRO: Meer informatie over de betaal pauze : ABN AMRO bank
Florius: Komt met een betaalpauze van 3 maanden, aldus Florius.
Meer informatie via de volgende link: Florius
Rabobank: Meer informatie via de volgende link: Rabobank
Obvion: Bekijkt iedere situatie apart! Via onderstaande link treft u
meer informatie aan: Obvion
ING: De ING bank bekijkt iedere aanvraag individueel. Zie
hiervoor onderstaande link: ING bank

Als onafhankelijk adviseur beschikken wij natuurlijk over alle informatie op bank niveau. Bovenstaande aanbieders hebben hun beleid hieromtrent inmiddels gecommuniceerd. Het belangrijkste is, nogmaals, om tijdig contact met ons op te nemen.

Dienstverlening gewaarborgd
De Financiële Wooncoach heeft voldoende maatregelen getroffen om onze dienstverlening te waarborgen. Adviesgesprekken kunnen door gaan door middel online afspraken via onze beveiligde applicatie. Je voert een videogesprek met jouw adviseur en kunt ondertussen op jouw eigen scherm meekijken naar de adviezen en berekeningen welke de adviseur voor jou maakt.

Onze medewerkers werken in beginsel op kantoor of thuis. Zij zijn van alle faciliteiten voorzien om bereikbaar te zijn en hun werkzaamheden voor te zetten en op deze manier hun ondersteuning te blijven geven.

Telefonische bereikbaarheid
Tijdens kantooruren zijn wij gewoon telefonisch bereikbaar, zoals jij van ons gewent bent. We hebben een kleine aanpassing moeten doen in de tijden waarop wij telefonisch bereikbaar zijn. Dit is op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Soms kan het zijn dat onze bereikbaarheid niet is wat je van ons gewend bent. Alvast onze excuses hiervoor maar ook voor ons is het een nieuwe tijd.

Buiten deze uren kunt je uitsluitend voor spoedeisende zaken telefonisch contact opnemen met jouw adviseur. Zij zijn bereikbaar via:

  • Elwin Peels (Verzekeringsadviseur) via (06) 51 28 47 56 ;
  • Henry Leenders (Hypotheekadviseur) via (06) 53 98 21 39
  • Mark Sanders (Hypotheekadviseur) via (06) 21 17 63 12 ;
  • Bas Verbakel (Hypotheekadviseur) via (06) 53 39 47 03;

Stel jouw vraag zo veel mogelijk per E-mail
Wij verzoeken je vriendelijk om jouw vragen, indien mogelijk, aan ons te stellen via E-mail. Als gevolg van de huidige situatie ontvangen wij ontzettend veel vragen. Onze medewerkers worden naast hun werk momenteel ook geconfronteerd met opvang en scholing van kinderen. De verwerking van vragen per E-mail is beter te doseren en op deze manier zijn wij beter in staat, iedereen, tijdig een passend antwoord te geven op hun vragen.

De collega’s van De Financiële Wooncoach staan voor je klaar en wensen je nogmaals veel sterkte in deze, voor velen, nieuwe onwerkelijke situatie.