Maak direct een afspraak!   0492 78 41 92
Mijn Financiële Wooncoach
Nieuws

Algemene informatie / Corona Protocol De Financiële Wooncoach

  • Mark Sanders
  • 57 Views
  • 0 Comment
  • No tags

In de afgelopen dagen is er veel berichtgeving over de Coronavirus uitbraak in Nederland, en met name in de provincie Noord-Brabant geweest. Middels dit bericht willen wij onze klanten graag informeren welke maatregelen De Financiële Wooncoach BV neemt, en heeft genomen gedurende deze onzekere tijd.

Allereerst het goede nieuws: op dit moment zijn er geen gevallen gemeld van besmettingen onder de medewerkers van De Financiële Wooncoach of onder hun familieleden. Het slechte nieuws is dat niemand weet wanneer nieuwe gevallen van het virus een piek zullen bereiken, hoeveel mensen het zullen oplopen, of wanneer het verdwijnt. Helaas lopen we allemaal tegen hetzelfde probleem aan, we weten enkel wat nu bekend is. Het nieuws rondom het Coronavirus volgt zich in hoog tempo op en verandert letterlijk ieder moment van de dag.

Vanuit De Financiële Wooncoach houden wij de berichtgeving scherp in de gaten en volgen het advies van het RIVM. Wel hebben we inmiddels de volgende voorzorgsmaatregelen getroffen:
• Wij kijken per dag of onze medewerkers thuis of op kantoor kunnen
werken. En indien noodzakelijk vragen wij hen om daar waar dat
mogelijk is thuis te werken. Dit zal echter niet altijd mogelijk zijn, omdat
wij veel klantcontact en afspraken hebben.
• Voor alle medewerkers geldt dat indien die symptomen krijgen zoals
koorts, niezen, hoesten, kortademigheid, druk op de borst, enz. zij worden
verzocht om thuis te blijven, en contact te zoeken met de GGD.
• De Financiële Wooncoach heeft extra technologische capaciteit ingekocht
voor onze klanten en medewerkers om op afstand te werken. Maar ook
om op afstand persoonlijk met u in gesprek te gaan.
• Dagelijks vindt overleg plaats over het wel of niet doorgaan van interne
en externe afspraken. Wij roepen onze klanten actief op, indien zij ziek
zijn of in contact met mensen te zijn geweest die het virus (mogelijk)
dragen de afspraak om te zetten naar een videogesprek. Wij zullen deze
dan laten plaatsvinden via een beveiligde videoverbinding.
• We vragen onze medewerkers om bij het maken van cliëntafspraken
vooraf een aantal zaken af te stemmen om de kansen op besmetting zo
veel mogelijk te beperken.

Zoals velen van u weten, is dit een zeer drukke tijd voor ons, met onder andere veel fiscale aangiftes en nieuwe/bestaande hypotheekgesprekken. Uiteraard blijven we toegewijd aan de handhaving van de kwaliteit en tijdigheid van onze dienstverlening zoals van De Financiële Wooncoach verwacht mag worden. Ondanks dat is onze grootste prioriteit de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers. We doen onze uiterste best in deze onzekere tijd, maar vragen wel uw begrip indien onverhoopt bepaalde afspraken verschoven moeten worden. Dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Namens het team van De Financiële Wooncoach